אני רוצה מטבח חדש – איך מתחילים

אריאל הרוש

29/06/2022

ככל שתתכננו טוב יותר זה יהיה מושלם ובייחוד לא יהיה פשלות של "אויי שכחנו" וכאלה.. אז שבו על כוס קפה ועוגייה בערב ופשוט תכתבו הכל

תכנון

אין ספק ובטח אתם יודעים טוב שבשביל להתחיל תהליך של בניית מטבח חדש, אתם צריכים הכנה ותכנון טוב. אנחנו רק מוסיפים משהו בקטנה.. ככל שתתכננו טוב יותר זה יהיה מושלם ובייחוד לא יהיה פשלות של "אויי שכחנו" וכאלה.. אז שבו על כוס קפה ועוגייה בערב ופשוט תכתבו הכל.

תקציב וסגנון

בכלל, כמה כסף יש לכם לבניית המטבח. אז אחרי שאתם יודעים כמה, פשוט להתחיל לעשות סקר שוק בגדול, לראות איפה אתם עומדים, האם אתם בסביבה או שעפתם לגמרי.. ובשביל שהסקר שוק הקטן הזה יהיה מושלם תחליטו דברים גדולים, כדוגמה מה הסגנון של המטבח, מהם הצרכים הבילט-אין ומה הם הצרכים שהייתם רוצים.

היום, יש כל כך הרבה אתרים גם בארץ וגם בחו"ל שייתנו לכם סקר שוק מעולה על הכיוון, סגנון ואפילו מחירים, אז יאלה להתחיל לעבוד.

נעצב או מעצב

בגדול, יש כל כך הרבה אנשים שמעצבים את המטבח שלהם לבד, כמובן עם עזרה של אנשי מקצוע, אלו שמייצרים להם את המטבח. אבל גילינו שהאופצייה של מעצב/ת פנים היא אופצייה מעולה. בסופו של דבר היא חסכונית יותר וכמובן ברוב המקרים יפה יותר… אבל חשוב שתזכרו, אם אתם מוכשרים ויש לכם טעם אז פשוט לא לקחת מעצב/ת אם העזרה של איש המקצוע אתם תגיעו לשלמות ומניסיון אנחנו מדברים.

אנחנו לא מורידים לכם אלא….

אחסון

כמה ארונות אתם צריכים? כמה מגירות? אילו ארונות מיוחדים את מעוניינים? כל זה צריך להיות ברשימה מסודרת. תחשבו על כל מוצרי החשמל שלכם ותחשבו טוב יותר, איפה הם הולכים להיות במטבח. תחשבו על נוחות, תחשבו על פרקטיות שימוש וכן ברור גם על עיצוב.

מדידות

תמדדו טוב. כמובן שאיש המקצוע ימדוד בצורה טובה ומדוייקת. אבל מה שאנחנו מתכוונים הוא, שתבינו מה הוא עושה ולא לסמוך עליו.. לפעמים המדידות הם תוצאה של הבנה מסויימת שיש לאיש המקצוע וזאת לא ההבנה שלכם.. והתוצאות אוףףףף. אז פשוט תבינו מה הוא מודד מה שייך למה ואיך המבנה יראה… כמה שיותר דמיון עוזר בחיים ובפרט בבניית מטבח.

אקססוריז

אנחנו אוהבים לכנות את זה אקססוריז, אבל זה צבע הארונות, ידיות, חיפויים ועוד. כמו שכתבנו למעלה האינטרנט מלא מהם תגללו ותמצאו שפע (כמובן אתם יכולים להנות מהאתר שלנו גם כן) תחשבו על הסגנון של המטבח שאתם רוצים בו ותנסו להתאים כמה שיותר (אנחנו נעזור) ואם אתם לוקחים מעצב/ת פנים אזי זו העבודה שלהם שאתם תיהיו מרוצים.

זהו,, מתקינים לכם

אז כמובן שאתם תצטרכו להכין את השטח של המטבח. זה אומר כך: אם אתם בשיפוצים כלליים או לפחות במטבח אז צריכים להכין את נקודות החשמל והמים שיהיו מתאימים לתכנון שעשיתם.. ואם זה רק מטבח והכל נשאר כמו שהיה, אז תנקו לנו את המטבח שיהיה נעים, ואנחנו נעשה את השאר. אז יאלללה שיהיה במזל.

תכתבו לנו ונפרסם מאמר

יש לכם נושא שתרצו לדעת עליו יותר, אנחנו כאן לרשותכם. אתם כותבים לנו מהו הנושא ואנחנו מעלים מאמר שכתב אותו איש מקצוע איכותי שעונה לכם בדיוק את מה שתרצו לדעת.