מנקים את השיש? אז נלמד אתכם כמה טיפים

ישראל אמסלם

בעלים

08/06/2022

שיש באופן כללי צריך סבון (כלים או כל אחד אחר), מים ומטלית יבשה, זהו.. למה לשלם המון כסף על חומרים שאחוזים גבוהים מהם יזיקו לשיש..

ראשית כל, תנקו את השיש בכל יום עם מים וסבון, זה מה שידאג להסיר אבנית ושומנים שמזיקים לאורך זמן לשיש. ובאופן כללי העדיפות היא לא להשתמש בחומרים מיוחדים לשיש כי אתם לא יודעים איזה שיש בדיוק יגיב לאיזה חומר פעיל.

כתמים

הכלל הראשון בניקיון הכתמים הקשים על השיש, שמיד שנוצר הכתם תנקו אותו, אל תחכו יותר מידי זמן והחומר שנשפך יבלע בשכבות העליונות של השיש והמלאכה תיהיה קשה אפילו יותר. תהליך הניקיון ייעשה עם אקונומיקה למשך 2 דקות לכל היותר שמיד לאחריהם תשטפו את החומר עם מים וייבשו את המשטח היטב. אם זה לא עבד בפעם הראשונה תוכלו לנסות שוב. צורת הניקוי הזו נכונה כמעט לכל סוגי הלכלוכים וכגון כתמי מתכת או כתמי חלודה (שבמקרים מיוחדים נצטרך להשתמש ב"מלח חלודה")

חשוב לבדוק איך השיש מגיב לאקונומיקה בפינה נסתרת קודם השימוש, אפילו שרוב ככל סוגי השיש המודרנים יגיבו היטב, בכל אופן מה אכפת לכם..

אם הלכלוך אינו רטוב אלא יבש ונוצרת שכבה של הלכלוך על השיש, תוכלו לגרדו בעזרת סכין מגרדת ולאחריה תבצעו ניקיון עם אקונומיקה כמו בלכלוך רטוב.

איך מעיפים את האבנית

חומץ, ובשתי מילים רק חומץ. תשפכו חומץ על השיש חכו 20/30 דקות ושוטפים מים ו…זהו.

משהו לתזכורת לסיכום,

כמו שכתבנו בתוך הכתבה, הטיפים הללו הם באופן די גורף על כל סוגי המשטחים המודרניים. אבל כדאי לבדוק טוב בכל משטח ומשטח את התגובות ביחס לחומרים שאתם משתמשים, פשוט תבדקו בפינה נסתרת ותראו אם הכל זורם טוב, ותנקו בכיף..

בכל אופן לא לדאוג, אנחנו נארגן לכם לאחר התקנת השיש חוברת מיוחדת עם ההוראות המפורטות ביותר לסוג המשטח שתבחרו.. כך שלא צריך לדאוג אנחנו עושים זאת בשבילכם.

אז המשך חיים יפים ומהנים..

תכתבו לנו ונפרסם מאמר

יש לכם נושא שתרצו לדעת עליו יותר, אנחנו כאן לרשותכם. אתם כותבים לנו מהו הנושא ואנחנו מעלים מאמר שכתב אותו איש מקצוע איכותי שעונה לכם בדיוק את מה שתרצו לדעת.