טיפים למטבח קטן שרוצה להיות מעודכן

אורנית ברגר

מעצבת פנים

20/06/2022

אם אתה פשוט רוצה לשפר את המראה של המטבח הקטנטן שלך מבלי להרוס אותו לחלוטין, הצעה אחת היא לתת עדיפות לשימושיות על פני יופי.

מטבח גדול הוא משהו שבטח רובנו נרצה.. אבל לך תבנה מדינ… ההה בית חדש. שיפוצים, הריסות תכנונים… לא בשבילי. וגם מי ישלם על כל זה.. בכל אופן אנחנו ננסה לעשות לך סדר שגם שיפוץ קל למטבח קטנטן עדיין יהיה מה להשוויץ והרבה.. אז שנתחיל??!!

ארונות שימושיים

היות ואין מקום אז חלק מהמכשירים החשמליים מניחים על השיש.. הגיוני בסך הכל.. אבל הורס את השיק.. תנסו לתכנן מטבח שהארונות מכילות את אותם חפצים ותשאירו כמה שיותר משטחים ריקים.. אלא"כ יש לכם מוצר שהוא בפני עצמו גאדג'ט מרהיב.. תנו לשיש, למקרר וכו' לעשות את העבודה.. המטבח גם ככה יש לו מה להציע.

פונקציונלי ומסוגנן

תשתדלו לתכנן כמה שיותר שארונות המטבח יהיו פונקציונלים ומסוגננים. הנה כמה רעיונות:

  • השתמשו בדלתות זכוכית שישמשו להצגת כלי אוכל או פריטים אחרים. זה יגרום למטבח להיראות פתוח ואוורירי יותר.
  • תחשבו טוב על הצבע של הארונות.. שיתאימו לשאר המטבח,, חיפוי, ריצוף וכו'.
  • תשקיעו על חיפוש ידיות מסוגנונות ביותר (הם עושים המון).

תחשבו על השטח האנכי בקירות

מטבח קטן מכיל שטח קירות אנכי מצומצם. תצטרכו לחשוב עליו ולהפיק ממנו את המירב.. אפשרות להוסיף כונניות ומדפים דקורטיביים שהם גם ירחיקו משטח השימוש חפצים מפריעים וגם ישמשו פינות דקורטיביות שיוסיפו ליופי המטבח.

שימושיות על פני יופי

אם אתה פשוט רוצה לשפר את המראה של המטבח הקטנטן שלך מבלי להרוס אותו לחלוטין, הצעה אחת היא לתת עדיפות לשימושיות על פני יופי. במילים אחרות, אל תדאג לגרום לדברים להיראות נחמדים; קודם כל תתרכז במתן ערך ותבין איך לגרום להכל לעבוד. תופתעו לגלות כמה אנשים מתעלמים מהעובדה שעיצוב אמור להפוך את החיים לפשוטים יותר.

גם אם הם מעצבים או מעצבים מקצועיים, קל לכל אחד להשתחרר על ידי פלטות צבעים וחומרים מבלי להתחשב ביישום המעשי של העיצוב החדש שלהם. אם אתם מנסים להבין איך לשפץ מטבח קטנטן, קחו בחשבון שאם מדובר במאפיינים דקורטיביים שאתם רוצים לקחת בחשבון, הימנע מהתמקדות בהם אלא אם כן הם מספקים תועלת מעשית כלשהי.

עיצוב המטבח

גם אם אין לכם ידע רב בעיצוב, יש כמה סטנדרטים שכל אחד צריך לעמוד בהם בעיצוב המטבח הקטנטן שלו.

ההנחיה הראשונה היא להימנע משימוש מוגזם בצבע או בתכונות נוי. זה מפתה להשתמש בהרבה ערכות צבעים וקישוטים אם אתה לא מעצב פנים מקצועי , אבל זה רק יגרום למטבח הזעיר שלך להיראות כאוטי. עם זאת, יש כמה טכניקות לשנות את הבית שלך שיכולות באמת להועיל לך במקום להזיק לך – תמונות של חברים ובני משפחה הם אחת מהן.

אקססוריז יתר אינו הכרחי רק בגלל שיש לך בית גדול. אם הם לא גדולים מדי, הם עשויים לתת תחושה של יותר מרחב מכיוון שלרוב האנשים יש מספיק שכל ישר לשמור על דברים מסודרים אלא אם כן הם בני נוער!

שנית, השהה לזמן מה לפני רכישת כל מכשיר אחסון שעולה לך בראש לאחר צפייה ברעיונות הקטנטנים שלנו לעיצוב המטבח. ציוד זה פנטסטי אם אתה רוצה להרשים את האורחים שלך או להגביר את השימושיות של המטבח הקומפקטי שלך, אבל זכור שלרוב האנשים יש מעט מקום לעבוד איתו.

פתרונות אנכיים וכאלה שהם מחוץ לקופסא

למרות שאחסון אנכי הוא מה שהופך את המטבח לשימושי ויעיל באמת, אנשים לא מנצלים לעתים קרובות את כל אפשרויות האחסון האנכיות שלהם. האמת היא שבחלל קטנטן, תזדקקו לסוגים רבים של מכשירים, כולל בלנדר, מסחטת מיצים, מיקסר משקאות, קומקום חשמלי, ומגוון/תנור, כדי לציין כמה כמו הכנת מזון.

עם זאת, זה לא אומר שאתה חייב לשמור את החפצים האלה בארונות שלך; במקום זאת, שקול מחוץ לקופסה ומצא דרכים לשלב אותם בעיצוב שלך, כגון חיבור הבלנדר או המסחטה שלך לאחד הקירות שלך עם סט ווים שבהם תוכל לתלות את הכלים שלך כאשר הם לא בשימוש.

זהו.. מקווים שסייענו במשהו..

תכתבו לנו ונפרסם מאמר

יש לכם נושא שתרצו לדעת עליו יותר, אנחנו כאן לרשותכם. אתם כותבים לנו מהו הנושא ואנחנו מעלים מאמר שכתב אותו איש מקצוע איכותי שעונה לכם בדיוק את מה שתרצו לדעת.